دستگاه لیزر

جايگاه بندی دستگاه لیزر کسب و کارهایی که بیرون از محدوده طبیعی شهر قرار دارا هستند , به شدت ارتقاء کرد .

اوایل همین سال راجع‌به مشکلی نوشتم که ما سئوکاران محلی مواجه ایم و آن این‌که اگر یک کسب و فعالیت خارج از محدوده ارگانیک شهر باشد , برای هر لغات حیاتی دستگاه لیزر که اسم آن شهر را داشته باشد , به طور بدون شوخی در رتبه بندی به نقص‌ خواهند خورد . با دقت به نقشه گوگل , این کسب و فعالیت &# خرید دستگاه لیزر ; از حیث فنی ” حتی جز شهر دستگاه لیزر نیز محسوب نمیشود .

بعد از این به روز رسانی , کسب و کارهای این چنینی , ارتقا عظیمی در سکو بندی های محلی خویش داشتند . در اینجا یک مثال می‌آوریم .

Direct Inspections شرکتی در ساراسوتا است که به تازگی از من مشاوره گرفتند . آن ها واقعا می خواستند برای عبارات با اهمیت دستگاه لیزر مانند “ home inspector Sarasota ” رتبه بگیرند . آنان بیرون از مرزهای ارگانیک ساراسوتا بودند و از نظر فنی به حوزه‌ ای مربوط می شدند که اراضی گُلف گِیت نامیده می شد . و مانند خیلی دیگر از این مورد ها , نشانی پستی دستگاه لیزر آنها هم در ساراسوتا است .

در ۶ آگوست , سکو بندی محلی آن ها برای “ Home Inspector Sarasota ” ۳۱ بود و اینجانب به‌تدریج داشتم بدین نتیجه می رسیدم که بدون یک آدرس در باطن محدوده ارگانیک شهر , جايگاه بندی برای عبارات اصلی مثل این باعث افت بیشتر بود . تمامی ما تعداد زیادی از این مشتری ها داشته ایم و دیده ایم که چه بسا بعداز سالیان انجام شغل های درست و مطلوب , جايگاه بندی محلی آن ها برای چنین عبارات مهم به هیچ عنوان جنبش نیز نمیخورد .

بعداز آپ تو دیت رسانی , مرتبه بندی آنان به منزلت ۱۰ رسید ( بله , ۲۱ رده ارتقا پیدا کرد ) . دقیقا همین الگوهای یکسان برای همگی کسب و کارهای دیگری که پیگیری می کردیم رخداد .

گوگل دیگر بر طبق نشانی و تعلق ( affiliation ) غربال می کند .

قبلا , اکثر زمان ها یک فیلتر محلی که روی نتایج محلی اعمال می‌شد پروفایل هایی که شماره گوشی تلفن یا این که دامنه های شبیه را به اشتراک دستگاه لیزر گذاشته بودند فیلتر میکرد .

به عنوان مثال , احتمالا یک دفتر کار فیزیوتراپی داشته باشید که سه لیستینگ مستقل برای هر یک از پزشکان و بعد از آن یک لیستینگ برای خود داشته باشد . این پروفایل های جدا همه به یک سایت لینک و پیوند می شوند و از یک شماره گوشی تلفن هم استعمال می نمایند . معمولا , صرفا یک یا این که دو تا از این ها در نتایج محلی نشان داده می گردند , و سایر غربال می‌شوند .

البته دلیلش هم معین است , زیرا گوگل به صورت منظم محتوای تکراری را غربال می نماید , و نمایش دادن نتایج شبیه از یک شرکت به هزاران استفاده کننده , لزوما خیلی به درد کاربران نمی خورد . وقتی دارید یک دندانپزشک تازه را کاوش میکنید , آیا حقیقتا می خواهید اسم یک دفتر کار را یک سری توشه ببینید؟

بعد از این آپ دیت رسانی , شاهد این بودیم که بسیاری از موسسه ها با دقت به اینکه نشانی کمپانی با لیستینگ دیگری در به عبارتی منزلت شبیه ( همان مدل کسب و عمل ) است , غربال میگردند . در اینجا یک مثال میاوریم .

شما عبارت “ personal injury attorney palmdale ” را جستجو می‌کنید و ۱۶ نتیجه در Local Finder نشان داده می شود . دست کم پنج لیستینگ موجود هست که نشانی آن کالیفرنیا , پالم دیل , خیابان ۱۰۰۸ W باشد , که تمامی آن ها وکلای صدمه فردی دستگاه لیزر میباشند . در حال حاضر دستگاه لیزر , یک کدام از آنها در Local Finder نشان داده می شوند و چهارتای دیگر غربال میگردند :

Stefyan Law Firm – نشان داده شده

DeVille Law Group Inc – فیلتر شده

iAccidentLawyer – فیلتر شده

Nadrich & Cohen – غربال شده

Wilshire Law Firm – غربال شده

Broland در انجمن محلی جستجوی محلی خاطر نشان کرد در حالتی که شما صرفا بر روی نقشه در Local Finder پاره ای زوم نمایید می توانید لیستینگ های فیلتر شده را ملاحظه کنید . وقتی من برای این کوئری این فعالیت را انجام دادم , ۶۱ نتیجه بدست آمد – و بیشتر نتایج فیلتر شده ای نیز که در ابتدا به اشاره کردم نیز سناریو داده شدند .